Bij deze zetten we weer eens één van onze sponsoren in het ☀️zonnetje;
Maik Tax, wie kent 'm nou niet?
Hij is al jaren verbonden aan Laer-akkermolen.
Velen van ons, die al jaren rondlopen in onze buurt hebben hem als kleine jongen in hun hart gesloten.❤️
Verlegen, maar erg nieuwsgierig spendeerde hij vele zomers in de corsotent, want lassen was leuk, kattenkwaad uithalen met andere bouwers was prachtig, en er waren frikandellen en ice-tea😉
Er is voor Maik, natuurlijk iets wat mooier is dan de corsotent; vrachtwagen rijden. 🚚😎💪🏻
Corso verloor het enigzins van de vrachtwagen, élke dag naar de tent lukte niet meer.
Maar gelukkig; nog steeds komt Maik élk jaar helpen in de corsotent.
Helpen met constructie, bloemen rijden of andere klusjes...
Sinds 2020 heeft Maik zijn eigen wagen😉😎
Hij is zelfstandig chauffeur, en heeft zijn eigen bedrijf Maik Tax Transport, dus de vrachtwagen roept😉🚚
Hij rijd vaak en veel, aangezien ie met trots zijn eigen wagen heeft!🤩😎🙌🏻 Hij maakt veel uren, en rijd daardoor regelmatig de tent voorbij. Soms vertrekt hij erg vroeg met zijn vrachtwagen, als wij nog slapen.
Als we 'm nodig hebben is hij er altijd, en de weken rondom corso zijn heilig, daar is ie altijd bij, en dan rijd hij rond in de bloemenbus om bloemen bij andere buurten te brengen en halen/ruilen.
Nou denk je wat een verhaal is dit; Deze verlegen jongen van vroeger, is nu een grote gast, met nog steeds een groot LA Hart.💛💪🏻
Hij is erg bescheiden, en we zijn altijd blij als ie weer komt aanwaaien en helpen in de tent.
Zeer gewaardeerd buurtgenoot! We weten dat in the picture staan niet jouw ding is...
Maar bij deze willen wij jou bedanken Maik, voor alle mooie en grappige momenten in de tent, en zeker ook voor het sponsoren van onze, maar vooral ook jouw buurt. 💛

